"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno utus surat ‘rasmi’ kepada Muhyddin tamatkan kerjasama pada PRU-15?

FMT Reporters

PETALING JAYA: Annuar Musa mendesak pimpinan parti mengesahkan sama ada Umno mengutus surat kepada Muhyiddin Yassin memaklumkan parti itu tidak akan bekerjasama dengan PPBM pada PRU-15, dan penglibatan Umn dalam kerajaan sekarang “hanyalah sehingga Parlimen dibubarkan”.

“Kami difahamkan pada 26 Feb lalu, presiden Umno menulis surat kepada presiden PPBM memaklumkan keputusan Majlis Kerja Tertinggi yang bermesyuarat pada 19 Feb di Janda Baik,” katanya di Facebook.

Perkembangan ini sebelum Umno mengadangan perhimpunan agung tahunan pada hujung bulan ini, yang dikatakan akan menentukan nasib kerjasama antara parti itu dengan PPBM.

Tiada ulasan: