"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Individu yang Layak menggantikan Anwar Ibrahim dalam PR

anak_muar
Sekiranya Dato Seri Anwar Ibrahim kembali ke sungai Buluh berikutan kes liwat 2 yang dihadapinya PR perlu membuat persiapan rapi dari sekarang sekirang sesuatu berlaku kea atas DSAI.

Langkah ini perlu menunjukkan PR mampu menruskan perjuangan perubahan terhadap negara sekalipun ketiadaan DSAI.Selain itu bagi menunjukkan PR sudah mempunyai pemimin-pemimpin pelapis yang mampu menggalas tugas DSAI untuk memimpin PR.Di bawah antara nama-nama tokoh yang dilihat berkebolehan serta mampu menggantikan DSAI :

  • Saifuddin Nassution (PKR)
  • Azmin Ali (PKR)
  • Husam Musa (PAS)
  • Salehuddin Ayub (PAS)
  • Dato Kamaruddin Jaffar (PAS)
  • Dato Nikk Aziz Nikk Mat (PAS)

Tiada ulasan: