"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lembaga misteri dirakam dalam telefon bimbit

AYER MOLEK: Seorang bapa terkejut selepas melihat kembali gambar anaknya yang diambil menerusi telefon bimbit berkamera beberapa malam lalu apabila terdapat satu lembaga misteri menyerupai kanak-kanak di Kampung Solok Jenuang, di sini, baru-baru ini.

Zainolakhmar Saaban, 35, berkata, dia pada mulanya mengambil gambar anaknya, Danish Hakimi, 4, untuk: tatapan keluarga.

Bagaimanapun katanya, dia tidak menyangka gambar tersebut turut merakamkan bayangan lembaga lain menyerupai seorang kanak-kanak di belakang anaknya.

“Lembaga misteri ini berambut panjang dan kedudukannya betul-betul di belakang anak saya dalam keadaan tidak berbaju.

“Saya mengambil gambar ini kira-kira jam 7.30 malam,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Zainolakmar berkata, untuk memastikan kesahihan gambar berkenaan, dia berjumpa dengan pakar fotografi dan kebanyakan mereka sukar memberikan jawapan yang tepat mengenai apa yang dirakamkannya.

Sementara itu jirannya, Zunita Mahad, 33, berkata, dia terkejut apabila melihat gambar berkenaan.

“Beberapa bulan lalu, ketika tiga orang anak saya bermain dan berlari di dalam rumah, secara tiba-tiba saya terpandang ada seorang lagi kanak-kanak lain yang bermain sama.

“Apa yang mengejutkan saya, wajah kanak-kanak itu hampir sama menyerupai lembaga di dalam gambar berkenaan,” katanya.
-sinarharian-

Tiada ulasan: