"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Chua Akui BN Nak Lingkup

Blog anaksengat.blogspot.com

Chua Seks Leks sekali lagi mendedahkan kebimbangan dan kerisauan pemimpin BN tentang kehilangan kuasa yang dipertahankan selama ini. Bermula dengan seruan Najib supaya Bn mempertahankan Putrajaya dengan apa cara sekalipun hinggalah rentetan kerisauan pemimpin Bn yang lain.

Chua tidak menyatakan secara terang kebimbangan tersebut, namun ia dapat dibaca dari kenyataan terhadap pesaing beliau Ong Tee Kiat. 



kenyataaan Chua itu dapat dilihat sebagai satu luahan kebimbangan terhadap nasib Bn dalam pilihanraya 13 akan datang. Walaupun beliau menggunakan istilah JIKA parlimen digantung, itu menunjukkan ketidakyakinan beliau terhadap masa depan BN... takkan tak paham lagi kut

Tiada ulasan: