"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tengku Azlan keluar Umno?

Harakahdaily
JERANTUT: Sebuah akhbar Tamil, Makkal Osai melaporkan, anggota Parlimen Jerantut, Tengku Azlan Sultan Abu Bakar akan keluar meninggalkan Umno.

Beliau dilaporkan tidak berpuashati dengan parti itu dan akan aktif dengan Amanah, NGO yang dipimpin oleh Tengku Razaleigh Hamzah.

Makkal Osai melaporkan, Tengku Azlan akan menjadi Pengerusi Amanah negeri Pahang.

Sebelum ini, media melaporkan, Tengku Azlan tidak akan bertanding di parlimen Jerantut, dalam pilihan raya umum akan datang.

Namun begitu, menurut seorang blogger, Mohd Sayuti Omar dalam blognya, Tengku Azlan bukan mahu keluar Umno tetapi akan bersara dari politik sahaja.

Tiada ulasan: