"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rumah Khairy Jamaluddin pun kena rompak? ha .. ha.. ha..

Tiga lelaki merompak rumah seorang menteri di Jalan Setiabistari, Bukit Damansara di Kuala Lumpur, semalam.

Mereka yang menaiki kereta Proton Waja, dipercayai melarikan beberapa komputer riba dan jam tangan dalam kejadian kira-kira 5.30 petang itu, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah.

Beliau berkata ketika kejadian, menteri berkenaan dan isterinya tiada di rumah.

"Suspek dipercayai memanjat tembok di tepi pagar dan masuk ke rumah menerusi pintu depan yang tidak berkunci.

"Pembantu rumah menyedari kehadiran perompak apabila melihat pintu depan terbuka tetapi dia tidak berani menentang mereka," katanya di Kuala Lumpur, hari ini.

Ku berkata pembantu rumah itu juga sempat melihat suspek menyelongkar bilikvutama sebelum mereka melarikan diri.

Jumlah kerugian masih disiasat, katanya.
-Bernama-

Tiada ulasan: