"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar buat juak Umno berasap kepala

http://omakkau.blogspot.com
RAKAMAN GAMBAR YANG PASTI BUAT JUAK-JUAK UMNO MENYIRAP DARAH BERASAP KEPALA!!!!
Selama ini siang malam 1 hari 24 jam 7 hari seminggu tanpa henti dan jemu para juak-juak UMNO termasuklah para pemimpinnya sekali tuduh dan fitnah kononnya PAS jadi kuda tunggangan DAP.

Nah!! rakaman gambar di atas siapa yang payungkan siapa????

Bukankah seorang penyokong DAP dengan menggunakan payung berlambangkan DAP sedang memayung calon PAS PRK DUN N20 Sg Limau, Ustaz Azam Samad?

Kalaulah para blogger UMNO yang terkenal seantero dunia kaki penipu dan pemfitnah paling handal dan terhebat nampak rakaman gambar ini ... Omak Kau yakin .. mau mereka tidak dapat lelap tidur malam sebab darah asyik menyirap, kepala pula sentiasa berasap sampai keluar ikut telinga.

Tiada ulasan: