"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

4 Gambar gemerlapan sambutan hari jadi Rosmah Mansor 10 Disember 2013

laniismaa
Hari_Lahir_Rosmah_1
Gambar-gambar gemerlapan yang menunjukkan sambutan hari lahir untuk ‘self acclaimed’ ‘The First Lady’, Datin Paduka Seri Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri Malaysia yang tersohor itu.

Dilaporkan sambutan hari lahir tersebut diadakan pada 10 Disember 2013 lalu. Gilang-gemilang majlis tersebut, sedangkan rakyat berlapar kerana banjir di Johor, Kelantan, Terangganu dan Pahang. Germerlapan isteri PM menyambut hari lahir, sedangkan rakyat meminta khemah untuk lebih keselesaan ketika banjir, tak sesuailah kata mereka.
Hari_Lahir_Rosmah_2
Hari_Lahir_Rosmah_3
Hari_Lahir_Rosmah_4
Adakah Rosmah yang sendiri nakkan sambutan hari jadinya begitu atau wujud pembodek-pembodek yang sudah terlebih bodek nak buatkan Rosmah seronok!!

Tiada ulasan: