"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Selamba dek: Gambar seorang Sultan makan duduk di tangga bersama ahli jemaah masjid masjid

Gambar mengejutkan!! Jikalau anda tahu.. siapakah gerangan dalam gambar ni? Tidak syak lagi, itulah Sultan Kelantan..

Semoga Allah mengurniakan kesihatan dan keselamatan kepada Tuanku.. Selamba je Tuanku, tanpa bodyguard hanya dikelilingi oleh ahli jemaah masjid dan makan menggunakan tangan, sehingga jemaah masjid disebelah asyik melihat kehairanan.

2 ulasan:

Unknown berkata...

bandingkan pula bagaimana PM Msia makan durian dihadapan rakyat? mungkin jijik nak pegang durian takut tangan berbekas bau busuk.

Unknown berkata...

Satu-satunya Sultan yang `live his role' seklaku Payung dan Ketua Agama Islam di Malaysia!
mari kita doakan pula Sultan-sulatan yang lain berhenti YUMseng dan berfoya-foya atau berjudi dan tidak peka dengan kejahatan Kepimpinan BaruAmno dan mula menyelamatkan anak-anak Melayu yang sesat dan melarat serta kemiskinan TEGAR rakyat!