"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tiga tahun tak boleh tidur akibat di sihir anggota keluarga sendiri

Kota Bharu: Tiga tahun lamanya seorang wanita menderita sukar tidur malam kerana diganggu mimpi ngeri, malah sepanjang tempoh itu dia hanya boleh melelapkan mata apabila berbaring dalam posisi mengiring.

Semua itu dilaluinya angkara perbuatan sihir anggota keluarga sendiri yang tidak puas hati dengan pembahagian harta pusaka.

“Jika saya tidur telentang atau meniarap, badan terasa sakit seperti ditimpa besi atau menjadi panas seperti kena rebus,” kata ibu tunggal beranak satu itu yang hanya mahu dikenali sebagai Nur, 37.

Menurutnya, akibat perbuatan sihir itu juga berat badannya yang sebelum ini 80 kilogram (kg) menyusut 20kg kepada 60kg.
Foto
MOHAMAD Faris merawat Nur.
Wanita berasal dari sebuah kampung di Gua Musang itu berkata, penderitaannya selama tiga tahun itu berakhir selepas dirawat seorang pengamal perubatan Islam.
-hmetro-

Tiada ulasan: