"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Debat Kalimah Allah - mai tengok Noh sekolahkan Khalid Samad

Gendang Perang
Berdegar-degar Noh Omar menyatakan hasrat untuk berdebat dengan sesiapa sahaja tentang isu Kalimah Allah dari sudut perundangan. Cabaran beliau disahut Khalid Samad seorang MP PAS.

Setelah karangkraft membatalkan debat mereka, muncul satu organisasi yang menjayakan satu program berbentuk forum bukannya debat dengan Noh Omar dan Khalid Samad sebagai panel.

Saksikan sendiri bagaimana Noh Omar sekolahkan Khalid Samad sampai terpacul kelakuannya seperti dalam gambar di atas. Macam nak bertumbuk... kenapa dia berperilaku demikian.. Saksikan video di bawah..

Tengok dulu hujah Noh Omar dalam video pertama. Adakah itu yang kita panggil hujah. Nilai sendiri ilmu Noh Omar. Lepas tu tonton pula bagaimana Khalid Samad berhujah.



Tu dia. Tengok Noh Omar dah melenting. Muka hangin macam nak debik Khalid Samad. Nak debat sangat. Ini baru forum. Kalau debat betul-betul tah apa jadi kat mamat ni.

Hambik ko. Kena sanggah dalam debat perkara biasa.

Tiada ulasan: