"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Belasah abang ipar selepas minta maaf

Seorang lelaki memukul dan menendang abang iparnya kerana tidak berpuas hati dengan sikap mangsa yang tidak memandang mukanya ketika dia meminta maaf di rumah bapanya di Kampung Atas Tol di sini, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.15 tengah malam itu, mangsa yang berusia 40 tahun, cedera di muka dan mulut.

Makan di dapur

Sebelum kejadian itu, mangsa bersama isteri dan bapa mentuanya sedang makan di dapur rumah itu sebelum dihampiri adik iparnya. Suspek yang bekerja sebagai pemandu teksi kemudian ingin meminta maaf kepada mangsa.

Bagaimanapun, mangsa tidak memandang muka adik iparnya hingga menyebabkan lelaki itu naik angin, lalu memukulnya.

Tiada ulasan: