"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita dibelasah, dibogel depan orang ramai

Yulin: Seorang perempuan diserang, dibelasah dan dibogelkan beberapa gadis lain di khalayak umum selepas dia disyaki menjadi perempuan simpanan.

Dalam kejadian terbaru menunjukkan orang awam lebih gemar mencari keadilan sendiri itu, anggota polis didakwa tidak mengendahkan kejadian berkenaan.

Media semalam melaporkan, pergaduhan itu berlaku di depan sebuah kedai menjual barangan elektronik di bandar ini.

Tidak dinyatakan apa yang menyebabkan serangan ganas berkenaan berlaku namun saksi berkata, mereka mengesyaki ia ada kaitan dengan hubungan sulit mangsa dengan lelaki lain.

Selepas dibelasah, pakaian mangsa dikoyakkan dan dibiar dalam keadaan separuh bogel.

Saksi berkata, jeritan mangsa meminta perbuatan itu dihentikan tidak dipeduli penyerang.
- Agensi-

Tiada ulasan: