"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki kerat kemaluan isteri hamil

Seorang wanita hamil cedera parah di utara Afghanistan selepas suaminya memukul dan memotong sebahagian daripada kemaluannya.

Insiden itu berlaku di daerah Ashkamish di wilayah Takhar.

Mangsa yang berusia dalam lingkungan 20-an memaklumkan BBC, beliau tidak tahu punca serangan.

Kes memotong kemaluan jarang berlaku di Afghanistan, namun laporan keganasan terhadap wanita kian meningkat.

Wanita itu kini dirawat di hospital di Kunduz.

Abang mangsa mengesahkan kecederaan itu kepada BBC sambil menyatakan ibu saudaranya sudah melihat kecederaan dialami mangsa.

Seorang doktor berkata, mangsa yang hamil enam bulan mengalami keguguran akibat keganasan itu.
-kualalumpurpost 

Tiada ulasan: