"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bunuh anak selepas ‘kantoi’ lakukan seks dengan bapa mertua

Seorang wanita sanggup membunuh anak lelakinya yang berusia lapan tahun selepas budak berkenaan melihat dia dan bapa mertuanya melakukan seks.

Meskipun Veronica Panarello dihukum penjara selama 30 tahun oleh mahkamah di Itali, namun ramai yang melihat hukuman itu sebagai tidak mencukupi jika dibandingkan dengan apa yang dilakukan kepada anaknya, Loris Stival.

Veronica telah menjerut leher Loris dengan kabel elektrik dan kemudian membuang mayat anaknya di dalam parit.

Dia kemudiannya berpura-pura bahawa anaknya itu telah diculik dalam usaha menutup jenayah tersebut.

Dia juga memberitahu polis bahawa anaknya gagal dikesan selepas waktu persekolahan namun CCTV di sekolah menunjukkan sebaliknya.

Mayat budak itu ditemui oleh pemburu. Veronica kemudiannya ditangkap namun dia menyalahkan bapa mertuanya, Andrea Stiyal.

Veronica juga memberitahu Andrea membantunya dalam plot pembunuhan terbabit. Lelaki itu bagaimanapun menafikannya dan memberi amaran untuk menyaman menantunya itu kerana memfitnahnya.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: