"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Bekas banduan rogol budak dan neneknya (Gambar)


Bekas banduan rogol budak dan neneknya

MURANG'A - KENYA. Seorang lelaki sanggup merogol neneknya berusia 98 tahun dan kanak-kanak berumur dua tahun yang juga jirannya beberapa bulan selepas dibebaskan dari penjara.

Bapa kepada seorang anak berusia 36 tahun itu sebelum ini dipenjara selepas melakukan seks dengan lembu kira-kira 500 meter dari rumah neneknya pada tahun 2013 dan dibebaskan pada tahun 2015.

Memetik Nairobi News, lelaki itu dikatakan telah menyerang neneknya 12 Oktober lalu sekitar jam 7.00 malam di perkampungan Gacharage di Mathioya.

Insiden itu disedari oleh sepupunya, Samuel yang mendengar jeritan daripada warga emas itu ketika melalui rumahnya.

Samuel bertindak untuk menyiasat, namun pintu rumah berkenaan terkunci dari dalam dan apabila dia berjaya memecah masuk, dia mendapati sepupunya itu dalam keadaan bogel.

Menyedari kehadiran Samuel, lelaki itu terus bertindak menumbuk Samuel sehingga menyebabkan dia tetap tidak sedarkan diri selama beberapa minit.

Lelaki itu kemudian membawa anak perempuan jirannya yang berusia dua tahun ke ladang berhampiran dan merogolnya sebelum melarikan diri.

Kanak-kanak itu ditemui oleh jiran tidak lama selepas itu dalam keadaan berlumuran darah dan dibawa ke hospital oleh ibu bapanya.

Operasi memburu suspek dijalankan dan akhirnya berjaya dikesan dan kini ditahan di balai polis Nyakianga.
-sinarharian

Tiada ulasan: