"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ini bawa kepala ibu pergi kedai, tikam peniaga



OREGON - AMERIKA SYARIKAT. Seorang lelaki yang berlumuran darah membawa kepala ibunya yang dipenggal sebelum menikam seorang pekerja di sebuah kedai, kelmarin.

Menurut laporan KTLA 5, pekerja lain sempat menahan lelaki berkenaan sebelum menikam lebih ramai mangsa.

Suspek, Joshua Lee Webb, 36 akan disiasat atas dakwaan membunuh dan cubaan membunuh.

Joshua didakwa membunuh ibunya, Tina Marie Webb, 59 selepas mayat mangsa ditemui oleh saudara maranya.

Anggota polis, Sarjan Nate Thomas mengesahkan kepala yang dibawa oleh Joshua adalah kepala Tina.

Kejadian masih disiasat polis.
-sinarharian

Tiada ulasan: