"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

9 mayat, 2 kepala ditemui dalam pangsapuri

POLIS Jepun menemui sembilan mayat, termasuk dua kepala yang dibuang dalam kotak ais, dalam sebuah pangsapuri di pinggir bandar Tokyo, lapor media tempatan.

Susulan itu, polis menahan Takahiro Shiraishi, 27, yang tinggal di pangsapuri itu yang terletak di Zama, selatan Tokyo, lapor NHK.

Jurucakap polis bagaimanapun enggan mengesahkan laporan itu.

Pihak berkuasa sebelum itu menyiasat kehilangan seorang wanita berusia 23 tahun dan dalam siasatan itu menemui kaitan antara mangsa dengan Shiraishi.

Menurut Jiji Press, polis menemui dua kepala dalam kotak ais di pintu masuk pangsapuri itu pada Isnin sebelum menggeledah rumah berkenaan dan mendapati ada sembilan mayat di dalamnya. 
-AFP

Tiada ulasan: