"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mamat ni lah yang kata, "siapa yg undi PH pergi minta kerja dengan DAP"

Pegawai Yapeim masih bos selepas ugut kakitangan jangan undi PH
Robin Augustin

Abibullah Samsudin dilihat bersama Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Fuziah Salleh. (Gambar Facebook)
PETALING JAYA: Seorang pegawai tinggi Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) yang secara terbuka menggesa kakitangannya tidak mengundi Pakatan Harapan dalam pilihan raya umum tahun lalu masih mengetuai agensi kerajaan itu.

Pengerusi Lembaga Pemegang Amanah Yapeim, Mohd Daud Bakar mengesahkan kepada FMT, lelaki dalam satu rakaman video viral yang memberi amaran kepada kakitangan Yapeim untuk tidak mengundi PH ialah Ketua Pengarahnya, Abibullah Samsudin.

Katanya, ia adalah “video lama”.

Abibullah gagal dihubungi FMT untuk mengulas tindakannya.

Tiada ulasan: