"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas pemimpin Pas tumbuk muka Ketua Armada Terengganu

SITI NUR ZAWANI MISCON

Ketua Armada Bahagian Dungun, Hairil Mokhrim Hashim membuat laporan polis selepas dikasari seorang ahli Majlis Perbandaran Dungun yang juga bekas Setiausaha Pas kawasan itu.

Menerusi laporan polis dibuatnya semalam, Hairil mendakwa ditumbuk oleh Norulalzahar Ali.

Kejadian tersebut dilaporkan berlaku di Padang Bola Awam Kampung Telaga Mas, Paka kira-kira jam 6.30 petang, semalam.

Laporan itu juga menyatakan bahawa pemuda sayap Bersatu itu telah ditumbuk sebanyak dua kali di bahagian muka.

Untuk rekod, Norulalzahar Ali pernah menjadi Setiausaha Pas Kawasan Dungun pada tahun 2011 hingga 2013.

Tiada ulasan: