"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki belasah isteri guna kayu angkara cemburu

FMT Reporters

PETALING JAYA: Angkara cemburu, seorang lelaki tergamak membelasah isterinya dengan batang kayu sehingga menyebabkan mangsa cedera dan berlumuran darah dalam kejadian di sebuah ladang sawit di Kluang.

Timbalan Ketua Polis Kluang, Abdul Razak Abdullah Sani, berkata serangan itu berlaku selepas pertengkaran membabitkan suspek berusia 44 tahun dengan mangsa berusia 42 tahun yang bekerja sebagai kerani.

“Kejadian itu berlaku 12.51 tengah hari Jumaat di Ladang Sindora, Layang-Layang. Susulan serangan itu, mangsa cedera di bahagian kepala dan kini sedang menerima rawatan di Hospital Enche’ Hajjah Khalsom.

“Hasil laporan dan maklumat 3 petang semalam, sepasukan pegawai dan anggota Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah Kluang dibantu anggota Balai Polis Layang-Layang menahan suspek lelaki tempatan di ladang itu serta merampas sebatang kayu,” katanya menurut laporan Berita Harian.

Beliau berkata, semakan mendapati suspek mempunyai rekod jenayah lampau berkaitan dadah dan saringan awal air kencing ketika ditahan mendapati dia positif methamphetamine.

Suspek yang juga penjual air direman empat hari bermula hari ini untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan.

Tiada ulasan: