"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Propaganda bodoh UMNO tersebar!! Saksikan!!

Blog dari sungaiderhaka.blogspot.com
Bodohnya propaganda UMNO/BN ni.. Mamat yang jadi hero videoclip propaganda bodoh UMNO ni kata Barisan Nasional mengambil masa 55 tahun untuk menjadikan negara kita sebuah negara yang maju.

Jika Pakatan Rakyat berkuasa dan mengambil alih negara kita MEREKA akan menjahanamkan Malaysia dalam masa 100 hari pertama pentabiran.


Orang kata nama dia Afzan , berlakon dalam cerita ”Alia Kasih”
Sehingga kesaat ini jumlah ‘Dislike’ yang diterima oleh visdeo ini ialah 2279 dan hanya 32 ‘Like’ yang diterimanya.. mana pergi habis Cybertrooper upahan UMNO nie?

Tak nak tolong ‘Like’ ke?..

Kalau nak tolong sila klik di (SINI)

Tiada ulasan: