"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kali ini, Abby betul-betul panas!!

laniismaa

Melalui video di bawah, Abby Abadi membuatkan puak-puak UMno terutamanya Perkasa paling panas punggong. Antara ucapan Abby..

1) Ahli Perkasa adalah Melayu bermasalah.


“Kebanyakan ahli Perkasa itu adalah orang-orang Melayu yang sangat tidak mempunyai akhlak yang baik yang mana berlaku satu peristiwa mereka membaling kasut di masjid.


“Saya rasa benda itu tidak patut berlakulah untuk orang Melayu beragama Islam,” katanya.


2) UMNO Upah Budak Langkawi Setin Arak

“Dia kata iye dia diupah oleh pihak UMNO RM30 dengan satu tin arak, orang Melayu kita…”.

3) Polis Pilih Kasih

“Serahkan pada polis, tapi polis lepas aje, macam tu polis..rasa macam Ya Allah, kalau benda tu berlaku pada pihak pembangkang rasanya budak tu dah jadi lain la…hancurlah tu ustaz,”

Betullah kalau Perkasa tu samseng dan UMno dan arak, kena tanyalah Mahathir, anaknya pasti tahu!! Polis lebih dari pilih kasih…amacam, terasa panas!!
http://www.ekeleh.com/ 

Tiada ulasan: