"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE

SULTAN Kelantan dengan Fitnah terbaru!

Dukunpasir
Tak tahu dimana rasionalnya mereka mengeluarkan cerita ini. Jika benar sekalipun berita ini ianya hak mutlak seorang Sultan Kelantan, tetapi apabila dibaca apa yamg mereka mereka tulis .. Mereka mendakwa isu kereta ini tiada kaitan dengan politik cuma untuk membandingkan kemewahan seorang raya dengan rakyatnya.. TETAPI macamlah kita tak boleh berfikir..

Kalau benar bagai dikata, kenapa kemewahan dan keborosan Sultan Sultan LAIN tidak dipaparkan?? Jika hendak adil dan tidak dituduh CUBA MENCEMARKAN SISTEM BERAJA, paparkan semua kemewahan dan kemegahan dan tidak TERTUMPU PADA SEORANG RAJA @ SULTAN.

Selama ini mereka berpesan.... Jangan heret institusi raja kedalam politik.. Nah!! Sekarang siapa yang heret isu ini sekarang?? Adakah dengan mendakwa SULTAN KELANTAN MEMPUNYAI KERETA SEMEWAH INI kamu sudah berjaya menarik pengundi menyokong Barisan Nasional cuma kerana Sultan Kelantan akrab dan mesra alam dengan kepimpinan Pas Kelantan??
Kedua, anda lihat sendiri gambar yang dijadikan isu ni, nampak sangat gambar ini di sunting secukup rasa..... Betapa mudahnya mereka mencipta dan betapa RENDAHNYA TAHAP PEMIKIRAN ..... Miahahaha

2 ulasan:

shellyrimula holiday berkata...

bagi saya semua initak perlu dilayan dan saya juga yakin ianya akan berlalu begitu saja.

suri solehah berkata...

atas nama kelantan boleh dibuat sesuka hati..