"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua Caw. UMNO minta naikkan banner PR

Ust Azam (PAR Endau)

TENGAHARI semalam di warong makan tengahari, secara kebetulan bertemu dgn seorang ketua kampung merangkap Ketua Cawangan UMNO dan geng2nya, sembang panjang isu politik dan pilihanraya.

Yg menariknya beriya2 dia minta saya naikkan billbord kempen PR dan bendera bulan di area kampungnya, siap cadangkn tempat lagi, depan balairayanya,,,,

dia kata di sebabkn billbord PR dn Bendera bulan mcm tulh di kampung,,,,, tu dapat mcm2 projek dr YB Dato',,,, dia kata dah 4 tahun dia mohon balairaya baru tapi tak dipedulikn, klu ustaz naikkn billbord ustaz baru senang kerja saya,,,,

rupa2nya nak projek balairaya baru,,,,

Tiada ulasan: