"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenapa Rosmah persenda Sultan Pahang

laniismaa
Rosmah3
Laman Rasmi PM
Rosmah2
Hari ini pelancaran buku kesayangan Rosmah, Biografi Rosmah Mansor. Ia dilancarkan oleh Tun Mahathir di Grand Hyatt Hotel, Kuala Lumpur pada pukul 4.00 petang tadi. Ia juga diwar-warkan dalam Portal Rasmi Perdana Menteri Malaysia. Hebat!! masuk dalam portal rasmi kerajaan Malaysia. Hebat juga kerana Tun Mahathir sudi melancarkannya.

Aneh dan lawaknya, dua kali buku biografi tersebut dilancar. Alah…samalah seperti yang Samy Vellu buat sebelum ini di Sungai Siput, merasmikan jambatan lebih dari sekali apabila tiba pilihanraya.

Sebelum ini buku yang setebal 164 dilancarkan Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah pada 10 Disember 2012. Kini ia dilancarkan sekali lagi… Hebat juga kerana ia dilancarkan oleh Sultan Pahang sambil menerima gambar Rosmah yang ada pada kulit buku tersebut.
Rosmah1
Adakah Rosmah nak persenda Sultan Pahang? – Lagi

Tiada ulasan: