"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hampeh!! Majlis Keselamatan Negara dah jadi Majlis Keselamatan Najib

Anis Nazri
KUALA LUMPUR: Setiausaha Majlis Keselamatan Negara (MKN) diminta membuat penjelasan berhubung satu surat yang mula teredar di laman-laman media sosial seperti Facebook dan blog-blog.

Surat yang mula tersebar semalam itu menunjukkan ianya dari MKN dan ditujukan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Kandungan surat itu antara lain menyebut satu lampiran disediakan berhubung laporan strategi Pakatan Pembangkang yang diperolehi melalui 'pintasan emel' dan ditandatangani Datuk Mohamed Thajudeen Abdul Wahab.

Mengulas perkara itu, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar, berkata Thajudeen perlu menafikan atau mengesahkan tentang surat tersebut bagi mengelakkan tanggapan negatif terhadap fungsi sebenar majlis itu.

Beliau berkata sama ada surat berkenaan benar atau merupakan fitnah, Thajudeen perlu memberi penjelasan segera.

"Bagaimanapun, saya percaya mungkin dia akan menafikannya, tapi kita tunggu penjelasan daripadanya," tegas beliau kepada Harakahdaily, hari ini.

Tiada ulasan: