"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Spesis yang tidak berani disentuh oleh sesiapapun....

tokpepijat
Gambar ini menceritakan segala-galanya.......
Dia pernah bergambar dengan Menteri Shafie Afdal......
Dia pernah bergambar dengan Menteri Zahid Hamidi......
Dia pernah bergambar dengan Menteri Nazri Aziz.......
Dia pernah bergambar dengan IGP Ismail Omar.......

Dan tengok gambar diatas..........
antara gambar-gambar tersebut, gambar diatas menggambarkan betapa eratnya dia dengan Menteri Polis.

Benarlah seperti yang diucapkan olen mantan SB dan Ketua Polis Kota Kinabalu.Jika ada arahan dan campurtangan dari orang politik maka polis menjadi bacul dan pengecut.

Kini dia menjadi pelarian...surat saman menimbun ,rumah sudah kosong, isteri dah diceraikan. Hidup dihantui dosa-dosa fitnah.

Tiada kawan mengaku kawan. Sudikah Menteri-Menteri diatas mengaku kawan? Tak malukah mereka berkawan dengan polis yang dibuang kerja kerana kejahatan rasuah?

Tapi barangkali Hishamudin sepupu Najib masih boleh ketawa besar bersahabat dengannya.
Spesis yang tidak berani disentuh oleh sesiapapun.....

Tiada ulasan: