"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ikan Gergasi Terdampar Di Sabah (Gambar)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1486733_10152118971235817_1720189689_n.jpg
Gambar ikan gergasi yang terdampar di KG Forest, Sandakan, Sabah pada
petang Rabu (1 Januari 2013).. Info lanjut mengenainya masih diusahakan.

** Namun menurut salah seorang penduduk kampung yang mahu identitinya
dirahsiakan berkata "Ikan ini ditemui terdampar di sini pada petang tadi..
Tidak pasti apa puncanya tapi mengikut andaian saya, ikan ini mengalami
tekanan hidup di laut kerana kos sara hidup yang makin tinggi.. Menteri-
menteri ikan di laut cakap, kalau tidak tahan pergi naik ke darat.. Kerana itu
ikan ini naik ke darat kerana baginya mungkin, mati lagi senang..."
**

**Rekaan semata-mata
Sumber: Facebook myzone 

4 ulasan: