"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki cuba 'rogol' peti surat ditemui mati

Lelaki cuba 'rogol' peti surat ditemui mati
GREATER MANCHESTER - BRITAIN. Lelaki yang pernah menggemparkan dunia dengan ‘cubaan mengadakan hubungan seks dengan peti surat’ bulan lepas ditemui mati di belakang sebuah restoran Cina, lapor portal metro.co.uk, semalam.

Pihak berkuasa Greater Manchester berkata, mayat Paut Bennet, 45, ditemui di belakang restoran tersebut pada awal pagi Ahad.

Bennet yang berasal dari Worsley, Greater Manchester dipercayai meninggal dunia akibat mengambil dadah berlebihan.

Januari lalu, Mahkamah Wigan Magisrates mengenakan hukuman 12 bulan khidmat komuniti setelah didapati bersalah menonjolkan perilaku seks terhadap sebuah peti surat di tepi jalan.

Dia juga dilarang mengambil alkohol dan diperintah menjalani program pemulihan serta membayar pampasan sebanyak £260 kepada mangsa.

Sementara itu, seorang kenalan Bennet bagaimanapun menyifatkan Bennet seorang rakan yang baik.

“Dia mungkin mempunyai masalahnya sendiri, tapi dia sebenarnya seorang rakan yang baik,” katanya seperti yang dipetik menerusi laporan tersebut.
-sinarharian-

Tiada ulasan: