"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah lakukan seks di landasan kereta api

Akibat terlalu asyik melakukan seks dengan kekasihnya di landasan kereta api, seorang wanita hilang kepala selepas dirempuh oleh sebuah kereta api Trans-Siberia.

Ketika itu dia dan pasangannya sedang bercengkerama hanya beberapa inci daripada landasan tersebut yang terletak di pedalaman Buryatia.

Kekasihnya pula terselamat. Ketika kejadian, wanita itu berada di atas badan lelaki terbabit dan apabila dia mendengar bunyi kereta api, wanita itu telah mengangkat badannya.

“Tidak lama kemudian kepalanya hilang dirempuh keretapi laju itu.

“Jika dia kekal pada kedudukan sebelum ini dan tidak mengangkat badan, dia pasti terselamat,” kata jurucakap Kereta Api Rusia.

Pasangan berkenaan merupakan gelandangan dan sedang mabuk ketika kemalangan itu berlaku. Identiti mereka tidak didedahkan.

Susulan kemalangan itu, Kereta Api Rusia meminta semua pihak menghormati peraturan yang ditetapkan dan mereka juga perlu bertanggungjawab menjaga diri sendiri. 
– Mynewshub

Tiada ulasan: