"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki meninggal dunia selepas dipukul kerana mengintai

FMT Reporters
PETALING JAYA: Seorang lelaki meninggal dunia selepas koma akibat dipukul orang ramai selepas ditangkap mengintai, kata polis.

Lelaki itu ditangkap mengintai di Kampung Baru Orang Asli Sungai Lalang, Semenyih, Selangor, kata Ketua Polis Kajang Ahmad Dzaffir Mohd Yusoff.

Dia dikejarkan ke Hospital Kajang dan dirawat sejak 11 Ogos lalu sebelum meninggal dunia. Bedah siasat mendapati lelaki itu mengalami kecederaan teruk akibat benda tumpul dan kecederaan dalaman.

“Si mati masuk ke rumah untuk mengintai bagaimanapun perbuatannya disedari jiran. Si mati cuba melarikan diri dan orang ramai bertindak mengejar dan menangkap si mati dan berlaku pergelutan.

“Semasa tangkapan dibuat si mati tiada sebarang pengenalan diri dipercayai warga asing,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Polis menahan seorang lelaki berketurunan Orang Asli berusia lingkungan 20-an bagi membantu siasatan. Lelaki itu direman sehingga 29 Ogos dan kes disiasat bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Tiada ulasan: