"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kurang jelas parti mana yang memerintah -Shabery Cheek

 FAZLI RADZI

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek mengakui kurang jelas parti mana yang benar-benar memerintah pada masa ini.

Bekas Ahli Parlimen Kemaman itu juga berpendapat sikap pemimpin yang melompat parti pula semakin dihargai.

Menurutnya, berbeza dengan situasi politik sebelum ini kedudukan dalam parti memerintah menentukan kedudukan seorang ahli politik itu dalam kerajaan.

“Dulu politik kita agak mudah diramal. Kedudukan dalam parti memerintah menentukan kedudukannya dalam kerajaan.

“Sekarang kurang jelas parti mana yang benar-benar memerintah. Kiblat kesetiaan berubah-ubah.

“Lompat melompat semakin dihargai,” bidasnya dalam satu hantaran di Facebook beliau.

Tiada ulasan: