"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno muktamad tidak bekerjasama dengan Bersatu

FAZLI RADZI

Pintu rundingan antara Umno dan Bersatu sudah tertutup rapat, dan hanya tertumpu terhadap usaha memperkukuhkan Muafakat Nasional (MN) yang dimeterai bersama Pas.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Melaka, Datuk Seri Mohamad Ali Mohamad, berkata Umno dan Bersatu tidak akan berunding lagi menghadapi Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka, 20 November ini.

“Umno Melaka memuktamadkan untuk tidak bekerjasama dengan Bersatu dan itu keputusan serius dicapai menerusi Perhimpunan Agung Umno (PAU) tahun lalu.

“Semua enam bahagian Umno di Melaka menolak kerjasama politik dengan Bersatu dan hanya menumpukan kepada kerjasama dengan Pas menerusi MN,” katanya pada sidang media di Baitul Tariq, Klebang hari ini.

Tiada ulasan: