"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelakon didakwa anak pendakwah berpelukan, bercium?

SAIRUL ZAMRI MISRANI

PETALING JAYA – Tular sebuah video memperlihatkan seorang pelakon lelaki yang dipercayai anak pendakwah bebas popular sedang bercium hingga mengundang kecaman netizen dalam media sosial.

Menerusi video berdurasi 26 saat yang tular dalam TikTok itu, individu berkenaan dilihat sedang mesra berpelukan dengan wanita tidak bertudung selain turut mengucupnya pada bibir.

Dipercayai wanita dalam video tersebut merupakan kekasih hati pelakon berusia 29 tahun itu memandangkan terdapat foto mereka berdua yang digunakan sebagai gambar profil.

Aksi mesra mereka itu turut dimuat naik dalam akaun Instagram wanita berkenaan dengan menggunakan kapsyen khas.

Percubaan Kosmo! Online untuk mendapatkan kesahihan dan jawapan daripada pelakon tersebut tidak berhasil apabila dia tidak mengangkat dan membalas mesej.

Terdahulu, aktor yang sama turut pernah terpalit dengan kontroversi apabila video dia sedang berpelukan dengan seorang ‘wanita’ tular sekitar hujung tahun lalu.

Tampil menjelaskan perkara tersebut, pelakon tinggi lampai berkulit cerah itu berkata, individu yang dipeluknya itu bukanlah seorang wanita.- KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: