"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib BN/UMNO Kawal Mahkmah, Lidah Najib Lidah biawak

mohdnoorawang

Kata ucap utama @ keynote PM Najib Razak sempurna Hari Malaysia mendapat tepukan gemurah daripada juak juak BN/UMNO. Diantaranya ISA dimansuhkan, akta mesin cetak dan akta hasutan dikaji. 


Najib berkata semuannya diserahkan kepada MAHKAMAH dan POLIS. Di Malaysia Mahkamah biasanya dikawalselia oleh ketua kerajaan atau kuncikatanya PERDANA MENTERI "MENGAWAL" PERJALANAN KES KES YANG MELIBATKAN BN/UMNO. MAHKAMH DI MALAYSIA TIDAK TELUS DAN TIDAK ADIL. 

MAHKAMAH DI MALAYSIA BAGAIKAN KERBAU ATAU LEMBU DICUCUK HIDUNG. Kes yang melibatkan orang atasan seperti kes pembunuhan Altantuya yang melibatkan pemimpin tetinggi, kes rasuah yang melibatkan ratusan juta ringgit Malaysia pembelian peralatan tentera yang dikatakan Najib Razak terlibat dalam skandel tersebut.

Walhasilnya ucapan Najib semasa menyambut hari Malaysia sekedar ucapan bagaikan seekor harimau yang kenyang selepas membunuh mangsanya.
Selagi dinamakan BN/UMNO selagi itulah perangai jahat, rasuah, penipu, pembohong dijadikan makanan pemimpin UMNO/BN.

Kita perlu bebaskan mahkamah, SPRM, SPR dan Polis dari cengkaman pemimpin UMNO demi politik perut dan politik nafsu serakah pemimpin UMNO/BN.

Tempuh 54 tahun pemimpin UMNO, bermula dai perikatan atau kapal layar sehingga bernama Barisan Nasional atau lambang dacing bangsa Melayu dan bahasa Melayu dan ugama Islam hancur,

Mahkamah, SPR dan SPRM perlu bebas seratus peratus, jangan ada tangan tangan ganas yang merosakkan badan tersebut.

Kita tunggu dan lihat sejauh mana keikhlas Najib Razak dan kebebasan Mahkamah, SPR SPRM dan kepolisian. Jangan jadi lidah biawak dan beruk dan kera mendapat bunga, Tungu dan lihat selepas PRU13.

Namun gelombang BERSIH 3.0 PERLU DITERUSKAN. KAMI TIDAKPERCAYA KATA NAJIB RAZAK

Tiada ulasan: