"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

15,000 orang bakal jatuhkan PAS Kelantan

mohdnoorawang

Petang tadi pm Najib Razak dengan gerombolan atau penyangat pemimpin UMNO Kelantan berhimpun bersama dengan anak anak Kelantan diperantauan (anak Kelantan berada di Selangor dan WP Kuala Lunpr di Stadium Tertutup Bukit Jalil.


Najib dan pemimpin UMNO Kelantan cukup gembira bersama dengan 15,000 orang yang hadir denganpakain baju merah berlambang peta negeri Kelantan dan huruf T (tukar).

Mungkinkah berlaku tsunani politik pada PRU13 dan bakal tumbang kerajaan Pas selama 22 tahun memerintah?. Mengikut laporan akhbar arus perdana dengan kehadiran 15,000 orang dan 7 perkara janji Najib bakal ditunaikan jika Kelantan diperintah oleh BN/UMNO pada PRU13.

Tidak gusarkah kerajaan PAS Kelantan dengan kehadiran rakyat Kelatan bersama gerombolan Najib dan Mustaffa pemimpin UMNO Kelantan?. Jawapan hanya berada ditangan rakyat Kelantan.

Dari hati kecil kami Kelantan tidak akan bertukar wajah politiknya pada pilihanraya umum yang ke 13. Sejarah sudah terpahat dibumi Kelantan. Namun dengan BR1M dan bermacam macam dana yang ditaburkan oleh pemimpin UMNO Kelantan dan Pusat mungkin merubah suasana politik Kelantan dan sejarah politik rakyat Kelantan.

Untuk rekod hasil royalti minyak Kelantan tahun 2013/2014 mencecah puluhan juta ringgit satu tahun , Sehingga kini wang royalti minya diagihkan dengan nama wang eshan kerajaan Pusat.

Malah rata rata pemimpin UMNO Negeri Kelantan dan pusat lebih suka dan gembira jika PRU13 Kelantan masih dipegang oleh PAS. Sebab utma wang royalti minya dipegang oleh pusat dengan wang eshan.

Boleh dikatakan setaip gerakkerja BN/UMNO Kelantan dan projek projek dari pusat menggunakan wang eshan (royalti). Cuba anda lihat semua ketua Bahagina dan wakil rakyat BN/UMNO kaya dan mewah.

1 ulasan:

Pa'chik berkata...

orang pas ramai je pegi, makan peri, sesambil nak coba nasib cabutan bertuah kete blm... hehehe...