"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gara-gara video ini.. habis keburukkan Dr.Fadzilah Kamsah didedah..

Blog darisungaiderhaka.blogspot.com

Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa agaknya pakar motivasi tersohor dalam negara ini Dato' Dr.Fadzilah Kamsah tiba-tiba menjadi sasaran serangan Blogger Pro Pakatan Rakyat hari ini?

Semuanya kerana tersebarnya video di bawah ini,

Dari penjelasan yang dibuat oleh beliau dalam video di bawah beliau mengatakan Allah akan membalas kejahatan manusia itu didunia lagi.

Malah menurutnya juga rakyat di negara ini tidak pernah dizalimi, boleh hidup selesa mencari makan.

Semua kenyataan ini menampakkan sikap sebenar beliau terhadap Islam itu sendiri.

Beliau seolah-olah dibutakan mata dan hati untuk melihat kebenaran, maka inilah sebabnya satu persatu wajah sebenar beliau didedahkan.

Beliau tidak mampu untuk menipu diri sendiri lagi sekarang melainkan membuat kenyataan bahawa beliau juga seperti Hassan Ali, perjuangan yang berlandaskan "cari makan" semata-mata atau istilahnya "materealistik".

Semoga dengan ini ia dapat menjadi pengajaran kepada lain-lain pakar motovasi atau pendakwah bebas agar lebih berhati-hati membuat kenyataan politik yang boleh memusnahkan masa depan mereka akhirnya. Ini namanya "cakap tak serupa bikin"

Apa yang telah didedahkan tentang pakar motivasi ini sila lihat di (SINI )

1 ulasan:

Unknown berkata...

A'kum Sdr.

Bukankah itu adalah ditakdirkan dan balasan Allah bila hanya tahu bercakap tetang keburukan orang lain saja?