"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

30,000 No for BN, Najib buat muka tebal dan telinga gajah

mohdnoorawang
Perdana menteri Malaysia Datuk Sri Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor memang buat muka tebal dan cukup memalukan. Najib Razak bertanya kepada 30,000 yang hadir sempurna menyambut tahun baru China peringkat kebangsaan di Pulau Pinang memberi jawapan "NO FOR BN". Najib Razak bertanya kepada soalan sebelum penyanyi pop Korea Selatan Psy embuat persembahan. Najib bertanya kepada yang hadir "Are's yu ready for BN? sebanyak tiga kali. (adakah anda bersedia memangkah BN). 30,000 yang hadir menjawap "NO FOR BN".

Najib teruskan ucapannya dan memberi tahu PSy sudah ada bersama kita. Dan yang hadir rata rata hanya mahu menyaksikan Psy, ada yang memakai baju logo bersih, merah, kuning hijau dan warna limau orange.

Tiada ulasan: