"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Gambar) Ketua Penerangan Umno Pandan dibelai oleh 3 orang amoi

WTKO
Ini satu lagi citer daripada laman Cybertropper UMNO. Marah sakan kepada Ketua Penerangan mereka pasal toron china doll!! Siapa tak kenal Cucu Tok Wan, orang kuat MyKMU yang suka hentam Anwar, sekarang apa dah jadi, muka mahu letak mana. Engkou orang boleh baca apa Cucu Tok Wan ini tulis pasal Ustaz mereka!!

Akhirnya, Syed Saifuddin Syed Harman pun memberi dan membuka PELUANG SELUAS-LUASNYA kepada para pecacai Pakatan Rakyat untuk membelasah dan menyamakannya dengan perbuatan maksiat yang amat keterlaluan serta tidak selayaknya buat seorang pemimpin masyarakat.

Dengan kata lain, Syed Saifuddin Syed Harman yang juga merupakan Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pandan dan salah seorang panel pemikir JASA, merupakan cerminan kepada UMNO yang gemar melakukan maksiat.

CUCU TOK WAN MEMBELA PIMPINAN (USTAZ) MEREKA BUAT MAKSIAT!!!

Adakah mereka lebih layak dan lebih mulia berbanding Syed Saifuddin sehingga perbuatan Syed Saifuddin sahaja yang dikecam tetapi tidak para pemimpin Pakatan Rakyat itu, bahkan kegiatan haram, maksiat dan pembawa bala membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat, kerapkali dibela dan diberikan pelbagai dalih, dalil dan alasan!

Hina sangat ler pi urut kaki yer? Yang urut benda-benda aloh dalam bilik hotel dan berbogel tu, tak hina yer?

INI PULA JAWAPAN TUAN PUNYA DIRI

Tiada ulasan: