"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awie si tauke pub nak benteras maksiat!!

laniismaa
Bernama melaporkan bagaimana Timbalan Presiden Pertubuhan Islam Gabungan Amal (Pertiga), Azhar Othman atau Awie ingin membantu pihak berkuasa membenteras gejala sosial terutamanya di Pulau Pinang.
Awie nak benteras lumba haram, judi haram dan maksiat seperti dilaporkan Bernama.

Paling seronok bagi Awie apabila nak wujudkan radio internet untuk didik masyarakat yang mempunyai nilai murni dan sayang kepada bangsa, agama dan negara.

Jelik dan pelik juga apabila kita membaca berita tersebut, bagaimana si tauke pub Malai Rock Station ingin benteras maksiat. Si tauke yang meradang sebelum ini apabila masyarakat yang mempertikaikan sumber rezekinya daripada pub bercerita tentang nilai murni dalam agama.

Untuk pengetahuan Awie membuka Malai Rock Station Bistro di Ipoh, Perak.

Pertanyaan kita, adakah Malai Rock Station hanya menyediakan ‘sky juice’ dan tidak menyediakan kencing syaitan seperti pub-pub yang lain. Adakah pub itu disantuni wanita-wanita berpakaian sopan.

Bagaimana pula penyedia kencing syaitan bercerita tentang nilai murni Islam. Inilah akhlaknya pencinta UMno yang nak bercakap tentang Islam. Ada yang menggelarnya di FB, Ustaz Fathul Bawie…

Lihat antara gambar di bawah daripada FB Malai Rock Station yang nak benteras maksiat!! 
LAGI
MalaiRockStation2

1 ulasan:

Unknown berkata...

Bila syaitan menyamar malaikat..