"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Senarai calon jawatan utama Umno Pusat

Pemilihan Umno
KUALA LUMPUR - Berikut ialah senarai calon yang berdaftar untuk bertanding jawatan utama Umno Pusat pada pemilihan bulan depan, selepas tempoh pendaftaran calon berakhir pada jam 5 petang ini:

PENGERUSI TETAP :
1. Tan Sri Badruddin Amiruldin (penyandang/menang tanpa bertanding)

PRESIDEN:
1. Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak (penyandang/menang tanpa bertanding)

TIMBALAN PRESIDEN:
1. Tan Sri Muhyiddin Yassin (penyandang/menang tanpa bertanding)

NAIB PRESIDEN:
1. Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (penyandang)
2. Datuk Seri Mohd Shafie Apdal (penyandang)
3. Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein (penyandang)
4. Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad
5. Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir
6. Datuk Seri Mohd Ali Rustam

KETUA WANITA:
1. Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (penyandang)
2. Raihan Suleiman Palestin
3. Datuk Maznah Mazlan

NAIB KETUA WANITA:
1. Datuk Suraya Yaacub
2. Datuk Azizah Mohd Dun
3. Datuk Hamidah Osman

KETUA PEMUDA:
1. Khairy Jamaluddin Abu Bakar (penyandang)
2. Akhramsyah Muammar Ubaidah Sanusi
3. Syed Rosli Syed Harman Jamalullail
4. Abd Karim Ali
5. Irwan Ambak Khalid Izhar

NAIB KETUA PEMUDA:
1. Jamawi Jaafar
2. Lokman Noor Adam
3. Mohd Iruan Zulkefli
4. Khairul Azwan Harun

KETUA PUTERI:
1. Mas Ermieyanti Shamsudin
2. Jamilah Hanim Othman

NAIB KETUA PUTERI:
1. Datin Norsabrina Mohd Noor
2. Zahida Zarikh Khan
3. Nazliah Ali

Senarai penuh calon yang akan bertanding pemilihan Umno 2013 dijangka diumum pada Rabu. - Bernama

Tiada ulasan: