"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Ustaz Azhar Idrus Gatal Kata Blogger UMNO (Gambar)

Blog amenoworld

Punyalah nak mengutuk juga. Siap email dan tag kat twitter wa cakap sama lue. Ingatkan isu penting sangat. Rupa2nya isu bergambar yang jadi pertikaian. Anti betul dorang kat Ustaz Azhar Idrus ek. Anti kaw2.

Perempuan tue yang tak bertudung, Ustaz plak yang kena tuduh. Entah2 dah dinasihatkan pakai tudung. Mana kita nak tahu kan. Bukan ada kat situ pun.

Apa pun perempuan neh tak pasal2 glamer. Kesian la budak perempuan dalam gambar neh. Jadi modal oleh bloggers umno untuk kutuk UAI kaw2. Lainkali cuba set privacy facebook masing2. Jangan main share aje. Dah jadi macam neh nak buat macam mana lagi.

UAI tue pula dah memang di anti sangat2 oleh puak sebelah sana. Macam tak biasa pula. Semua benda yang dia buat hatta orang guna gambar dia untuk kempen pru pun jadi kontroversi. Padahal dia tak terlibat pun dengan sebarang kempen2 pru. Tak tahu menahu langsung. Sampai bn fail petisyen. PAS langgar peraturan PRU sebab guna gambar UAI. Kes macam neh pun ada weh. So boleh nampakla betapa kemaruknya depa serang UAI walaupun aku tak nampak apa kerelevantnya dengan politik. Macam la PR terjejas kalau ko serang UAI kaw2.

Sengal!!!

Kah Kah Kah

1 ulasan:

rantai berkata...

itu awek depan aa urasian ma... bukan Islam lo ... apa hat mau kasi dia pakai tulung ....mengong..!!!