"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!!! Video 2 Gadis diculik dapat diselamatkan oleh bapanya

Misteri dua beradik gadis sunti hilang selama belas jam akhirnya terjawab apabila mereka dikatakan menjadi mangsa culik seorang lelaki.

Dua beradik itu, dapat diselamatkan oleh bapanya sendiri bersama-sama orang kampung yang memberkas lelaki itu.

Dua beradik itu ditarik masuk ke dalam kereta oleh seorang lelaki ketika dalam perjalanan ke sebuah kedai tidak jauh dari rumah mereka di kampung perepat, kota sarang semut dekat alor star, kedah.

Pada pukul 9 pagi, beliau keluar mencari anaknya itu dengan motosikal dan ketika di sala, tidak jauh dari rumah mereka, mohd sofi melihat sebuah kereta berlegar-legar sekitar kawasan itu dalam keadaan mencurigakan.

Katanya, dalam kereta itu beliau dapat melihat kelibat kedua-dua orang anaknya dan terus mengejar sehingga sejauh 15 kilometer sebelum kereta itu berhenti mengisi minyak di sebuah stesen minyak di tebengau.

Bersama bantuan orang kampung di situ lelaki itu dapat diberkas dan kedua-dua gadis itu dapat di selamatkan, sebelum polis tiba.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Orang Kedah ni baik sungguh. Nampak tak ada kesan belasah pun!