"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Blogger Umno balas dendam: Bila Umno lupakan kami... KAMI pun nak melupakan Umno

Bila Umno lupakan kami...KAMI pun nak melupakan Umno @NajibRazak
Aku, Tun Faisal, Yuseri dan beberapa sahabat...

Memang dah jadi lumrah Umno bila kita sudah tidak diperlukan lagi maka kebajikan kita juga tidak akan dipedulikan lagi oleh mereka. Tapi ini bukan bermakna tanpa Umno mengambil tahu KAMI semua akan mati kebulur tak makan. Dah alang alang orang tak peduli.. pi mampuih lah dengan diaorang!!!

Jadi malam tadi aku, Tun Faisal, Yuseri dan beberapa teman "keyboard writers" (kami dah meluat dengar diri kami dipanggil Pejuang Maya Umno atau apa saja gelaran tok nenek yang diberi pemimpin selama ini) berbincang bagaimana untuk meneruskan kelangsungan hidup kami semua dan rakan rakan yang senasib dengan kami.

Salah satu langkah jangka pendek yang KAMI temui tanpa memerlukan modal yang banyak adalah menjalankan perniagaan menjual Kad Prabayar Tone Excel WOW dari pembekal perkhidmatan telepon Tune Talk. Setelah membuat kajian akan prospek perniagaan ini dan pulangannya yang berterusan terhadap pengguna kad prabayar, Tun Faisal telah mengeluarkan duit poketnya sendiri untuk menyediakan kemudahan awal untuk kami atau siapa saja "keyboard writers" yang berminat untuk mendapatkan pendapatan pasif setelah terpaksa menjadi penganggur setelah selesai PRU13.

Daripada kita membuang masa membela dan mempertahankan Umno secara PERCUMA ada lebih baik kita buat perniagaan ini demi mencari rezeki untuk bagi makan anak isteri dan keluarga kita. Kerja kerja membela dan mempertahankan Umno ni biar saja Lifestyler Lifestyler Ibdil dan mereka mereka "yang dibayar" lakukan kerana takkan nak mentekedarah gaji buta je...

Nanti bila tiba masanya PRU14 hampir dekat dan waktu tu Umno memerlukan khidmat kita, kita akan guna KAEDAH THE HIGHEST BIDDER. Siapa BID paling tinggi masa itu kita pergi kerja untuk mereka...

Apa macam.....?

Jadi kepada teman teman yang senasib kalau berminat boleh je email aku azmiapa@gmail.com

P/S : Kalau korang rasa nak buat kerja FREE aku tak boleh nak larang kerana itu hak masing masing.Tapi dalam korang merasa korang ni PEJUANG MAYA UMNO tolong fikir balik... korang berjuang untuk mempertahankan parti atau mempertahankan PENYAMUN PENYAMUN dalam parti?

Korang makan KANGKONG...pemimpin makan ASPARAGUS.

Itupun nasib baik sebab "Kangkong yang naik hari ni dah turun...."

By Aku Peduli Apa @ APA / Posted on 1/16/2014 04:27:00 AM

Tiada ulasan: