"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Melayu jadi bodoh kalau jadi macai umno, tak caya? cuba baca dan tengok gambar ni

Gendang Perang
Katanya nak hantar notis aduan kerana dituduh bising hingga larut malam

Untuk menghantar notis aduan seseorang yang mengatakan PASTI berbuat bising hingga larut Malam, Pengautkuasa majlis Daerah Tanjung Malaim telah membawa beberapa kenderaan pacuan empat roda dan mungkin sebuah lori dengan beberapa anggota ke lokasi.
Sebagai seorang manusia yang berpelajaran mereka sepatutnya boleh berfikir, sejauh manakah logiknya sesebuah pusat pendidikan pra sekolah beroperasi hingga larut malam.

Jika masih percaya akan tuduhan tak berakal tersebut, mereka sepatutnya menyerbu pada waktu malam untuk membuktikan dakwaan.

Kehadiran anggota yang sebegini ramai lengkap dengan kenderaan pengankut, sebenarnya boleh mendatangkan pra sangka penduduk setempat dan menjejaskan nama baik PASTI tersebut.
Bilangan anggota di hadapan PASTI
Lori kat belakang tu untuk apa?

2 ulasan:

mazmad berkata...

Begitulah orang Melayu...bila jadi ahli UMNO mesti yang bodoh bodoh ....macam Mahathir cakap.

muhid@penabara berkata...

lori tu datang nak angkut laaa tu...pastu boleh jual segala yang diangkut kepada keling botol pastu guna duit tu untuk bayar gaji pekerja MDTM...kesiannya sampai macam tu punya kebuloq. Abdullah Muhid Sg Petani Kedah