"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dibelasah kerana raba punggung wanita

KAJANG: Seorang penganggur diserang oleh penduduk yang marah selepas dia didakwa meraba punggung seorang wanita di Sungai Jelok, di sini.

Lelaki berusia 48 tahun itu dikatakan menyentuh seorang suri rumah selepas dia keluar dari keretanya dan berjalan ke pasar kira-kira pukul 9.30 malam Selasa.

Wanita berusia 35 tahun itu menjerit meminta pertolongan dan bapanya, yang memandu kereta itu keluar dan mengejar lelaki terbabit.

Kejadian itu menarik perhatian orang awam yang berdekatan yang turut bertindak menangkap lelaki itu.

Ketua Polis Daerah ACP Ab Rashid Ab Wahab berkata polis diberitahu bahawa lelaki itu mengalami kecederaan di kepala selepas terjatuh ke dalam longkang ketika cuba melarikan diri.

Tetapi beliau berkata polis akan menyiasat jika lelaki itu dipukul oleh orang yang menangkapnya.

"Kami percaya bahawa berlaku pergelutan di antara dia dan orang yang menagkapnya, menyebabkan kecederaan di kepalanya.

"Beliau telah dimasukkan ke wad di Hospital Kajang untuk rawatan," katanya.

Beliau berkata suspek adalah seorang 'kaki botol' dan telah ditangkap beberapa kali dalam kes perjudian haram.

Kes itu disiasat kerana mencabul kehormatan.
-mstar-

Tiada ulasan: