"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Selamat Tinggal Pulau Mutiara....tiada harapan lagi.

tokpepijat
BN jual tanah seluas 3,661 ekar
dapat hasil sebanyak RM 1.06 bilion.
Jual murah untuk kroni.Komisen bagi sesama kroni.

PR jual tanah seluas 106 ekar
dapat hasil sebanyak RM 1.11 bilion.
Jual mahal untuk dapat hasil tertinggi digunakan buat rumah rakyat mampu milik sebanyak 20,000 unit dengan kos RM500 juta.

Kalau beginilah cara DAP perintah Pulau Pinang,apa lagi harapan GERAKAN,MCA jauh sekali UMNO untuk ambil balik.

Satu lagi renungan mudah :
Jika negeri majoriti umat Melayu juga negeri tempat kediaman Ustaz Azhar,Terengganu meletakkan Ustaz Azhar berceramah di gelanggang futsal setelah melarang beliau berceramah di masjid milik kerajaan UMNO.

Manakala negeri majoriti Cina diperintah DAP meletakkan Ustaz Azhar di Masjid Negeri bahkan diadakan bas percuma untuk ke ceramah beliau.

Apa lagi Melayu mahu?

Selamat Tinggal Pulau Mutiara....tiada harapan lagi.
-tranungkite-

Tiada ulasan: