"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tali 3 segi petanda rumah akan dirompak?

http://realitiabadi.blogspot.com | 03 Julai 2014.
Tali Tiga Segi Terikat Di Pagar Petanda Rumah Bakal Dirompak?
Selain ilmu yang bermanfaat, ada juga yang memilih untuk belajar ilmu tidak sepatutnya dengan tujuan untuk hidup senang.

Ilmu dimaksudkan termasuklah ilmu hitam untuk tujuan memukau dan merompak harta benda orang lain.

Untuk pengetahuan bersama, terdapat satu cara untuk mengetahui sekiranya kediaman kita menjadi sasaran pengamal ilmu hitam untuk merompak atau disihir.

Perkongsian tentang perkara ini giat dikongsikan di laman-laman sosial sekarang dengan sumber dikatakan daripada ‘Ustaz Zamri’.
Menurut perkongsian tersebut, jika terlihat ada lilitan tali berbentuk tiga segi diikat pada pagar atau mana-mana tempat di rumah kita atau taman perumahan, maka tali tersebut hendaklah segera dibakar sebelum ia diambil semula oleh pihak yang berniat jahat.

Menerusi cara itu kediaman kita atau orang lain tidak sempat menjadi mangsa perompak atau dituju dengan ilmu sihir.

Kami berkongsikan pos ini dengan tujuan mudah-mudahan ia memberi manfaat. Sejauh mana kebenarannya, wallahualam.

Sumber: mynewshub

Tiada ulasan: