"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sampai macam ni skali:Demi Pertahankan UMNO Sanggup Hidup Papa Kedana Dan Menjadi Pelacur????

Tranungkite
"biar hidup miskin hina dina .. biar hidup jadi pelacur .. janji UMNO dipertahankan sehingga titisan darah terakhir..."

Sampai begini sekali memeluk perjuangan UMNO ... biar hidup merempat papa kedana kelembah hina sebagai pelacur tetapi mesti sokong padu jitu UMNO.

Tahniah kepada UMNO kerana berjaya menjadikan pendokongnya begitu taksub sekali walaupun beliau seorang Pegawai Kakitangan Kerajaan gred 41.

Tidaklah tahu siapa yang lebih hina .. pelacur itu atau Kapten Pertahanan Awam ini. .. Jangan terkejut jika beliau bakal menjadi Ketua Wanita UMNO suatu hari nanti.

Berpada-padalah sikit dalam memberikan sokongan dan dokongan. .. Teringat akan fatwa Dr Mashitah Ibrahim suatu ketika dulu .. boleh menjadi pelacur jika darurat.

Tiada ulasan: